Care sunt tendintele economice de astazi ?

În orice moment dat, există mai multe tendinţe in materie de afaceri în societate. Totul a inceput in ultimii 60 de ani si de numeste “baby boomers”. Deoarece în momentul în care s-au născut foarte multi bebelusi, ei au contribuit la creşterea rapidă a vânzărilor de produse alimentare pentru copii şi scutece în anii '50, şcoli şi educaţie în 60 de ani, vanzarile de masini din anii '70, boom-ul imobiliar din anii '80 şi lanţurile fast food si mega supermarket-uri în anii '90. In urma previziunilor economice analistii au fost capabili de a prognoza tendinţele actuale în curs de dezvoltare, si anume în Sănătate şi Wellness şi Servicii Financiare.

Un nou val de antreprenori coroborat cu progresele în domeniul tehnologiei, a condus la un mediu de afaceri în schimbare. De exemplu, telefonul a fost o sursă principală de comunicare pentru peste un secol, dar acum folosim telefoanele noastre ca sa tranzactioneze actiuni, pentru a trimite si a primi fotografii şi pentru a naviga pe Internet. Este o tendinţă noua in afaceri, care este un rezultat al tehnologiilor sinergice. Deşi elementele acestor tendinţe s-au format în jur de ani de zile, tendinţele au aparut atunci cand momentul este potrivit şi când mai mulţi factori vin deodata. Industria de sănătate şi wellness, de exemplu, a fost cu noi de secole, dar a fost nevoie de convergenţă a îmbătrânirii “baby boomers” cu progresele în domeniul ştiinţei medicale, pentru a crea o masă critică a acestei tendinţe emergente.

Consumatorii moderni doresc viteza, varietate, calitate, customerisation (adaptate la nevoile clientului) si alegere. Ca urmare, produsele pe care le consuma au devenit mai sofisticate şi complexe, consumatorii cer o relaţie de calitate cu furnizorul acestor bunuri şi servicii. Ei doresc ca produsele sa coincida cu promisiunile din publicitate. Consumatorii educati acum aleg să construiasca relaţii direct cu societatea-mamă, care este fundamental un concept diferit de felul în care am făcut afaceri în trecut.

Mergând direct prin recomandări este un concept care a existat de ani de zile, iar oportunitatea pentru castig financiar prin accesul la reţelele globale este enormă şi imediată şi daca sunteti genul „open-minded” nu ar trebui să rataţi acest lucru.

Un număr de tineri antreprenori au reperat deja această tendinţă. Michael Dell, fondatorul "Dell", este destinat să devină noul Bill Gates în următorul deceniu, şi este cea mai bogata persoana din lume sub vârsta de patruzeci de ani. Una dintre cele mai admirabile CEO din America, Michael Dell, are o filozofie care este geniala si simpla. El creează o relaţie directa cu clientul şi vinde produse de înaltă performanţă. Folosind acest model de relatie directa, "Dell" vinde aproximativ 25 milioane dolari pe zi, direct la consumator, fara intermediar, economisind banii consumatorilor creand astfel si fidelizarea clienţilor.

Conceptul merge direct cuplat cu construirea relaţiilor dintre producători şi consumatori care este esenţa principiilor de reţea de marketing. Mai mult, aceasta este o forţă naturală a economiei de azi. Reţeaua de marketing foloseşte relaţiile pentru a introduce noi clienţi la o societate-mamă, astfel încât acestia pot cumpara direct de la producător. Deşi o reţea de marketing in mediul de afaceri nu este încă atât de cunoscuta şi multi nu inteleg semnificaţia ei, acei oameni care adopta acest sistem de timpuriu vor fi recompensat cu generozitate.

„Daca nu faci parte dintr-o retea de marketing, in curand nu vei avea de lucru”
Dr Denis Waitley

Astazi oamenii sunt dispuşi să risc sute de mii, chiar milioane de dolari pentru a deschide francize, în speranţa de a capitaliza pe o tendinţă de afaceri în cazul în care s-au gandit la un castig pe multi ani . Reţeaua de marketing, în noul mileniu, a intrat în planul principal şi tinde sa devina mai prolifica şi populara decât franciza. Se deosebeste de franciză , riscandu-se doar timpul şi efortul şi nu averea dumneavoastră sau dobandirea de de datorii. Cu reţeaua de marketing nu aveţi nevoie de stocuri şi nu trebuie sa fabricati produsele sau serviciile tine, pur şi simplu le luati “direct” de la producator.
Iti trebuie doar angajamentul şi dorinţa de a învăţa de la cei care au inceput înaintea ta, şi această pagină Web este proiectata pentru a te ajuta exact cu asta.

Deci, dacă sunteţi gata sa profitati din plin de acest mediu de afaceri în schimbare, vă sugerăm sa va documentati prin intermediul acestui site, noi va ajutam sa identificaţi posibilitatea şi modul de a deveni oameni de succes.

0 Completari:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...