SFATURI UTILE CAND DESCHIDETI UN MAGAZIN


Sunt extrem de putine afacerile care pot functiona eficient fara sa aiba (si) un magazin propriu. 

Magazinul permite accesul facil al cumparatorilor la produsele pe care le comercializati, ofera posibilitatea studierii acestor produse in conditii civilizate si, mai ales, se constituie intr-un mijloc publicitar eficient pentru afacerea dvs.: astfel, trecatorii indiferenti se pot transforma rapid in clienti, vizitand pur si simplu din curiozitate magazinul, si asta fara ca dvs. sa cheltuiti un ban cu publicitatea. 

Daca va tenteaza ideea de a avea propriul spatiu comercial, iata in continuare cateva sfaturi utile.
Nu deschideti un magazin doar de dragul de a avea un magazin
Daca acum vreo 15 ani mentalitatea de genul: "Deschid, apoi ma mai gandesc" le permitea chiar si celor lipsiti de orice experienta sa se descurce, in ziua de astazi o asemenea mentalitate ar duce direct la faliment.
Comerciantul noului mileniu trebuie sa fie un profesionist, cu o puternica motivatie. Sa te dedici comertului, doar pentru ca, de exemplu, asta fac si parintii tai sau pentru ca n-ai gasit o slujba satisfacatoare echivaleaza cu o sinucidere din punct de vedere antreprenorial. La fel de riscante sunt si motivatiile pur financiare. 

Cele mai mari sanse de succes le au cei care deschid un magazin bazandu-se pe o pasiune puternica sau pe o experienta bogata vis-a-vis de un anumit produs sau domeniu. Asemenea persoane, prin prisma pasiunii sau experientei lor, cunosc deja foarte bine domeniul respectiv si se pot concentra asupra relatiei cu publicul pe care doresc sa-l cucereasca.


Retineti asadar ca nu trebuie sa alegeti profilul magazinului dvs. urmand sfatul prietenilor, pe baza inspiratiei de moment, a unei statistici citite intr-un ziar sau a unei vagi simpatii fata de un anumit tip de produse. Abordati domeniul pe care-l stapaniti cel mai bine, tinand cont, bineinteles, si de alti factori, cum ar fi amplasamentul pe care-l aveti la dispozitie sau capitalul necesar pentru investitii. 
Asta inseamna ca, daca sunteti pasionat de hi-fi, dar spatiul de care dispuneti se afla intr-un cartier muncitoresc, nu e recomandabil sa vindeti aparate ultimul racnet (si foarte scumpe); magazinul dvs. ar trebui sa ofere aparate de o calitate medie si la preturi scazute.
Amplasarea, amplasarea si iar amplasarea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...